Proces nasazení a provozu služby Orbitron:
1. Studie proveditelnosti
Základním krokem v procesu nasazení služby Orbitron je zpracování studie proveditelnosti. Ta má za úkol zmapovat možnosti implementace služby Orbitron a usnadnit zákazníkům rozhodování, zda a v jakých oblastech IT infrastruktury bude nasazení služby Orbitron maximálně možným přínosem. V rámci zpracování studie jsou provedeny následující činnosti:
- fyzická obhlídka lokalit
- zmapování infrastruktury a její evidence
- zjištění a zakreslení stávající topologie na úrovni L2 a L3 do logických schémat
- zpracování požadavků zákazníka s návrhem řešení
- návrh grafického prostředí a výstupů zohledňující potřeby a požadavky zákazníka
2. Instalace a konfigurace
Instalace a konfigurace služby Orbitron probíhá na základě časového harmonogramu stanoveného dle vybraných položek vycházejících ze studie proveditelnosti. Základním krokem této fáze je umístění appliancí Orbitron do infratrsuktury zákazníka. Následuje konfigurace všech zvolených pilířů a přizpůsobení informačních výstupů vyhovující pracovníkům klienta.
3. Provoz a údržba
Oficiální provoz začíná kompletním ukončením instalační a konfigurační fáze. Služba Orbitron je z důvodu dodržení servísního režimu pod naším stálým dohledem. V ceně služby je zahrnuta údržba samotného hardware (HW rozšíření, profylaxe, servis) i software (aktualizace, instalace nových SW modulů).
4. Možnosti vycházející z provozu služby Orbitron
Díky provozu služby Orbitron jsme schopni na přání zákazníka vypracovat studii nebo zadávací dokumentaci pro oblasti:
- návrh na úpravu/rozvoj infrastruktury
- stanovení bezpečnostních rizik, návrh a postup zvýšení bezpečnosti/dostupnosti jednotlivých síťových zařízení/systémů
- optimalizace síťových zařízení - typ a množství zařízení a služeb, úprava topologie, použití vhodných síťových komponent/služeb, atd.
Dále pro zákazníka provádíme:
- dávkové konfigurace rozlehlých sítí s využitím scriptů
- detailní audit síťové infrastruktury se zaměřením na bezpečnost
- zastupování klienta vůči třetím stranám, využívajících infrastrukturu zákazníka, možnost řešení problémů, atd.